טיפול בבעיות שריר שלד, צוואר, גב וכתפיים.

טיפול ברפואה סינית ודיקור יפני בבעיות שריר שלד, צוואר, גב, ראש וכתפיים

רוב חיי העברתי במגרש הכדורסל בהתחלה כשחקן מקצועי ולאחר מכן כחובבן. פציעות ספורט וכאבים זה תחום שמאוד נוגע ללב שלי במיוחד כשחקן. לא פעם אני רואה חברים שמשחקים איתי במסגרות השונות נפצעים ולא חוזרים לתקופות ארוכות.

ב13 שנים האחרונות טיפלתי במאות מטופלים שסובלים מפציעות ספורט ובכלל מכאב, בטיפולים אני משלב את הידע והניסיון האישי שרכשתי מתחום הרפואה הסינית ומתחום הספורט (תרגילים, מתיחות ועוד) על מנת להגיע להחלמה מהירה של פציעות, העברת כאב והימנעות מהפציעה הבאה.

מיליארד סינים לא טועים- רפואה הסינית קיימת כבר 2000 שנה יש ברפואה זאת כלים מעולים לטפל בכאב, 2000 שנים של ניסיון. במיוחד היום בעולם המחשבים, הטלפונים וכלי הנהיגה החשמלאים אנשים כבר לא 'זזים' או מטפחים לעצמם הרגלי חיים לא נכונים כמו לכופף את הראש בזמן שצופים בפלאפון. כל אלה גורמים לכאב רב. לא פעם האורתופדים מפנים מטופלים אלה לרפואה משלימה מכיוון שהם מאסו בתרופות או שרוצים למנוע מהמטופלים שלהם ניתוחים במיוחד שיש להם אופציות יעילות אחרות טבעיות שלא יכולות לגרום נזק.

מוזמנים לקרוא סיפורי הצלחה של מטופלים, המלצות בריאות ומאמרים שכתבתי בנושא.

לפרטים נוספים 052-3436850

ד.ק.ל- דרך קלה לחיים בריאים

 

מחקרים מראים כי 83% מהאוכלוסייה יסבלו פעם בשנה מכאב ראש! 

כאבי ראש הם אחת מהתופעות השכיחות בעולם אשר גורמת לסבל ופגיעה באיכות החיים.
בקיצור- אתם לא לבד. ו…..יש מה לעשות!!!

טיפול לכאב ראש

"במבט לאחור אני יכול לומר שהמפגש עם דקל שיפר משמעותית את מצבי: הכאבים שלי כמעט ונעלמו לחלוטין והמודעות שלי השתפרה גם היא".

"כיום לאחר סדרת טיפולים קצרה, דקל הצליח להחזיר את טווח התנועה לכתף כמעט לגמרי. בנוסף גם כאבי הכתף והצוואר שסבלתי מהם פחתו מאד ואני ממשיכה להגיע לטיפול "תחזוקה" פעם בשבוע".

"לאחר שלושה ימים כבר חזרתי לעבודה- חזרתי לחיי.

בשבועיים שאחרי חזרתי ל-2 טיפולים פעם בשבוע והכאב נעלם לחלוטין".

סיבות נפוצות לכאבי גב ברפואה המערבית

הקלק כדי ללמוד על מחלות הגב השונות ברפואה המערבית

טיפול ברפואה סינית ודיקור יפני בכאבי גב

פריצת דיסק, בלט דיסק, כאב גב הנובע משרירי הגב, שינוי ניווני בעמוד השדרה, הקרנה של כאב ונימול ברגליים ובידיים ועוד.

10המלצות להקלה על כאבי גב

במשך השנים צברתי ניסיון רב בטיפול בכאבי גב ברפואה הסינית, הסיבות לכאבי הגב רבות ומגוונות, אלו עשרת הסיבות או המלצות הנפוצות ביותר לטיפול ולהקלה על כאבים בגב מהניסיון האישי שלי.

טיפול טבעי לכאבי גב

מאמר: טיפול טיבעי לכאב גב תחתון

החלק החשוב ביותר בטיפול הוא לאבחן את הגורם לכאבי הגב, כאשר מטופל מגיע אני משתמש בכלים הרבים של הרפואה הסינית: תשאול, מגע באזור הבעייתי, בדיקת יציבה, בדיקת הדופק והלשון יכולים לבסס לי את האבחנה.

טיפול בדיקור יפני לכאבים חזקים בגב התחתון

סיפור ההצלחה: דיקור יפני לכאבים בגב

"בעקבות הטיפול וההדרכה של דקל אני מודעת יותר לרגישות בגב, להרגלי הישיבה, היציבה ונשיאת התיקים. אני אמליץ על דקל כי המטפל היחיד שבאמת עזר לי ועל כך אני מודה. היום מצבי טוב מאוד אני מרגישה טוב וחזרתי לתפקוד רגיל".

סיפור הצלחה: טיפול בכאבים בגב התחתון

"לאחר לילות ארוכים בלי שינה, הצלחתי סוף סוף לישון! אחרי חודש של טיפול אינטנסיבי התחלתי להרגיש הקלה משמעותית וחזרתי לתפקד. היום אני ממשיכה לבוא לטיפולי תחזוקה פעם בחודש על מנת שהכאבים לא יחזרו".

לגלות עוד מהאתר דיקור יפני

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

WhatsApp chat