טיפול בבעיות אורתופדיות בגפיים תחתונות

טיפול בכאבים ברגליים באמצעות רפואה סינית ודיקור יפני

טיפול בבעיות אורתופדיות בגפיים תחתונות

כאב בכף הרגל, כאב ברך, דורבן העקב, גאוט ועוד

"אני רוצה לרדת במשקל ולהראות 'מושלם' בקיץ בים לכן אני רוצה לעשות פעילות גופנית (זה ברור שאם עושים ספורט מרזים) אבל אני סובלת מכאבי דורבן לכן אני לא יכולה לבצע פעילות גופנית אז בעצם אין לי דרך לרדת במשקל…………………………………….דקל אז מה עושים?"

השמנה, ספורט מאומץ לא מבוקר, נעליים לא מתאימות והרגלי חיים לא נכונים יכולים לגרום לבעיות אורתופדיות במיוחד ברגליים שנושאות את משקל הגוף שלנו. כאב בגפיים, פוגע באיכות החיים של המטופלים ומונע מהם לעשות פעולות יום יומיות פשוטות כגון הליכה, עמידה או ריצה או פעולות מסובכות יותר כמו להרים תינוק שבוכה או לקחת את הקניות מהסופר.

כאב זה גורם לתחושת חוסר אונים ותסכול ומונע את יכולת המטופלים לתפקד באופן נורמאלי בבית ובעבודה וכמובן מונע מהם לחזור לפעילות גופנית בסיסית.

רפואה הסינית , דוגלת בטיפול הוליסטי, מסתכלת על המכלול של האדם. הרגלי חיים ותזונה ושמה דגש על רפואה מונעת ועל התנהלות נכונה בחיי היום יום. ע"י דיקור סיני, טיפולי מגע, צמחי מרפא ושינוי תזונתי, אנו יכולים לחיות חיים ללא כאבים ברגליים, לחזור לחיים נורמאלים ולשפר את איכות החיים.

רכזתי עבורכם מאמרים, סיפורי הצלחה והמלצות להקלה על כאבים ברגליים, מוזמנים לקרוא ולנסות את ההמלצות שרשמתי. 

לשאלות או לייעוץ טלפוני אפשר להתקשר או לסמס אליי 052-3436850.

​ כאב ברכיים יכול להקשות על השיגרה היומית שלנו ולמנוע מאיתנו לעשות פעולות פשוטות, במאמר זה אני מסביר על דרך הטיפול בכאבי הברכיים, מסביר למה לצפות ועוד.

טיפול טבעי בכאב בברך

מאמר המפרט אודות הטיפול בדיקור יפני לכאבים בכף הרגל. סיפורי מקרה, המלצות להקלה על כאבים ועוד.

 "המצב שלי היום באופן משמעותי טוב יותר. אני יכולה לעמוד יותר זמן על רגליי, ללכת למרחקים ארוכים יותר, מבלי להתלונן ולהרגיש את הכאבים העזים שהיו במשך שנים. אם פעם הייתי שוקלת פעמיים אם ללכת למכולת לקנות מוצר שחסר, ובשביל זה לקום מהספה שעליה שכבתי ברוב היום, כיום אין בכלל ספק"

 "פניתי לדקל דרך חברה משותפת שלנו. דקל בדק, איבחן הסביר והתחיל לטפל. לאחר הטיפול הראשון התחלתי להרגיש הטבה ולאחר שבועיים הכאב עבר. היום אני עושה תרגילי חיזוק ומתיחות לברך בהדרכת דקל וכמובן שפעם בחודש אני באה לטיפול. אפשר להגיד בלי להתבייש שהתמכרתי".

הידעת? באמצעות טיפול ברפואה סינית אפשר להעלים כאבי גאוט

גאוט (שיגדון בעברית או צינית) היא דלקת פרקים כרונית שנוצרת כתוצאה משיבוש מטבולי גופני ויוצרת כאב חד וחזק בגפיים תחתונות ובמיוחד בבוהן. המטופל מרגיש בזמן התקף שמישהו דופק לו עם פטיש על הבוהן- לחץ על מנת ללמוד איך מטפלים בגאוט ברפואה הסינית והיפנית.

טיפול בבעיות אורתופדיות באמצעות הרפואה המשלימה

בריאות טבעית ללא פשרות

לגלות עוד מהאתר דיקור יפני

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

WhatsApp chat