טיפול בכאבי ברכיים ברפואה הסינית ובדיקור יפני

טיפול בכאבי ברכיים ברפואה הסינית ובדיקור יפני

אנשים רבים סובלים מכאבי ברכיים שיכולים לפגוע בחייהם . פעולות פשוטות הקשורות לכיפוף הברך כמו הליכה, פניה, ריצה,  קפיצה וכריעה לא אפשריות עבור אנשים אלה ומקשות על שיגרת חיי היום יום שלהם.

אותות הכאב הן הדרך של הגוף לתקשר איתנו ולמסור לנו אותות מצוקה על כך שמשהו לא תקין בגופנו. אם הכאב לא היה קיים היינו ממשיכים "להשתמש" בברך עד שהיא הייתה מתרסקת ולכן ברגע שמרגישים כאב בברך כדאי להקשיב לאותות המצוקה ולבחון את הסיבות לבעיה.

לפני שניגשים לטיפול כדאי לבצע מספר פעולות בכדי להקל על הכאב: ניתן להחזיק את הברך ולנסות לחוש בטמפרטורה שלה:אם הברך חמה ונפוחה נקרר אותה ואם היא קרה נדאג לחימום. בנוסף נקפיד על מנוחה ואף נדאג  להרים את הרגל מעל לגובה הלב. אם הכאב בברך לא השתפר מומלץ לפנות לטיפול ברפואה המשלימה.

סיפור הצלחה: טיפול בדיקור סיני בכאבים בברך ימין

לאה כהן פנסיונרית בת 76 "הכנתי לעצמיי תוכנית מנצחת לפנסיה 4 פעמים בשבוע לעשות התעמלות, שמירה על תזונה בריאה, קצת קניות, קצת בילוי עם הנכדים, מפגש עם החברות, התוכנית פעלה כמתוכנן עד שביום אחד בהיר הברך הימנית שלי התחילה לכאוב. להמשך קריאה הקלק על התמונה.

הטיפול ברפואה הסינית ובדיקור יפני

למה לצפות בטיפול בכאבי הברכיים ברפואה הסינית ובדיקור יפני ?

בטיפול הראשון המטופל ממלא שאלון רפואי אודות אורח חייו, מאילו מחלות הוא סובל ומהו הרקע הרפואי שלו. לאחר מכן מתבצעת בדיקה פיזית של מפרק הברך, של השרירים שעוטפים את הברך ושל כף הרגל וזאת על מנת למצוא אם קיים חוסר איזון נפשי או פיזי הגורם לכאב הברכיים.

כיצד מתבצע הטיפול בכאבי ברכיים ברפואה הסינית ובדיקור יפני?

לאחר שהובחן הגורם לכאבי הברכיים יתבצע טיפול במגע כגון שיאצו או טוינה מסביב לברך ולבסוף יינתן טיפול בדיקור יפני בעזרת מחטים קטנות שיוחדרו לאזור הברך ולנקודות השפעה דיסטליות (רחוקות) שמשפיעות על הברך. לעיתים יתבצע טיפול במגנטים ובחימום של הברך. טיפול המגע, הדיקור והמגנטים הוא בעל השפעה אנטי דלקתית רחבה, הוא משפר את זרימת הדם ואת יכולת ההחלמה של הברך ומפסיק את הכאב.

מה משך זמן ההחלמה בטיפול בכאבי ברכיים ברפואה הסינית ובדיקור יפני?

משך זמן ההחלמה יותאם לפי הבעיה שהמטופל הגיע איתה. זמן ההחלמה של מטופל שסובל מקרע ברצועה יכול להגיע לשלושה חודשים ולעומתו מטופל שסובל מכאב אקוטי (כאב שנמשך זמן קצר), יוכל לסיים עם הכאב לאחר שלושה טיפולים. גורמים נוספים שמשפיעים על זמן ההחלמה הם: מחלות רקע, חוסר איזון מבני, גיל ועודף משקל.

האם ישנם שיעורי בית בטיפול הטבעי בכאבי הברכיים?

בסיום הטיפול יקבל המטופל מגוון תרגילים היעילים לחיזוק ולגמישות הברך וזאת על מנת למנוע את הישנות הכאבים בעתיד.

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבוץ עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול בדיקור סיני לכאבים בכתף
המלצות להקלה על כאבי גב
מגוון רחב של מאמרים וסיפורי הצלחה אודות הטיפול בכאב כרוני או אקוטי ברפואה הסינית.
טיפול בדיקור בכאבי דורבן
רפואה סינית וכאבים בכף הרגל

WhatsApp chat