סדנאות שיאצו

סדנת שיאצו-

כולנו ראויים למגע שיכול להשפיע על מצבנו הפיזי והנפשי!!! אני מזמין אתכם להגיע לסדנה שבמהלכה תלמדו ותחוו את שיטת הטיפול באומנות המגע- שיאצו . בנוסף תוכלו להתנסות בתרגילים חדשים ומגוונים, לקבל כלים שיקרבו את הקשר ביניכם לבין בני הזוג, החברים או בני המשפחה.  הסדנה מועברת בדרך קלילה ופשוטה ומתאימה לכל אחד או אחת.

טיפול שיאצו לכאבי גב בתל אביב, טיפול שיאצו לבפתח תקווה
שיאצו- טיפול גב

30 שניות על טיפול השיאצו-

השיאצו הוא אומנות טיפול במגע שהתפתחה ביפן ושורשיה ברפואה הסינית. טיפול השיאצו מתבצע על מזרן או על גבי מיטת טיפולים, בלבוש מלא.  מטפל השיאצו לוחץ באמצעות כפות הידיים, האצבעות, המרפקים והברך על נקודות וקוים שונים לאורך חלקי הגוף. מקומות וקווים אלה מכונים מרידיאנים והלחץ עליהם נעשה לפי צורך המטופל .

הלחיצות לאורך המרידיאנים עוזרות לעורר את תנועת הדם, להרגיע או לעורר את מערכת העצבים לפי הצורך ולהשפיע על מערכת השרירים. כך ניתן לסייע למטופל במידה משמעותית ולהביאו למצב של רגיעה גופנית ונפשית. כנסו להמשך קריאה בהרחבה על טיפול השיאצו.

מתיחות בטיפול שיאצו

למה סדנת מגע?

כולנו חווים ביום יום מתח ולחץ אשר משפיעים עלינו ברמה הפיזית והנפשית וגורמים לבעיות היכולות להתבטא בשרירים מתוחים, במערכת חיסונית חלשה, באסתמה, בבעיות פוריות, בתשישות נפשית וגופנית ועוד.

טיפול במגע גורם להרגשה כללית נעימה יותר, מחזק פיזית ונפשית ומפנה את אנרגיות המתח לאפיקים מועילים ומיטיבים.

בנוסף המגע מאפשר לבני זוג/ בני משפחה להכיר אחד את השני לעומק ולקרב ביניהם, מאפשר להם להתנתק מחיי היום יום ולהקדיש יחס אחד לשני אז …. אפשרו לעצמכם להתפנק!!!!

רפואה סינית- טיפול שיאצו

למי מיועדת סדנת השיאצו?

הסדנה מיועדת לבני זוג שרוצים ליהנות מחוויה זוגית ולבלות זמן איכות ביחד, להורים לילדים קטנים שרוצים לתקשר איתם דרך חווית מגע ללא מילים ולמתלבטים שמעוניינים להיחשף לשיטת השיאצו לפני שהם נכנסים למסלול של לימודים שנתיים באחת המכללות.

לסדנת השיאצו לא נדרש ידע או ניסיון קודם בטיפולים והיא מותאמת לפי צורך קהל היעד.

סדנת מגע- טיפול שיאצו

למה לצפות בסדנת השיאצו?

הסדנה היא סדנה חווייתית  שמורכבת ממפגש אחד שאורכו כשעה וחצי. הסדנה מתבצעת בקבוצות קטנות של שני משתתפים עד עשרה משתתפים וזאת על מנת לתת יחס אישי לכל אחד מהמשתתפים.

במהלך הסדנה לומדים בקצרה על מהות השיאצו ולאחר מכן מקבלים כלים איך לטפל אחד בשני . במהלך המפגש יחולקו טיפים איך לאבחן לפי התאוריה של הרפואה הסינית והצעות איך להתמודד עם הקשיים של חיי היום יום בעזרת שימוש בנקודות לחיצה, מתיחות למען איזון ובריאות אופטימליים ועוד.

מעביר הסדנה- דקל סאלם מטפל  ברפואה סינית, דיקור יפני ושיאצו. רוצים לדעת עוד פרטים על דקל הקליקו.

סדנת מגע- טיפול פנים
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני
מטפלים באירועים
טיפול לכאב ראש
טיפול בכאבי ראש בדיקור סיני

WhatsApp chat