טיפול בהיפותירואיד ברפואה הסינית ודיקור יפני

סיפור מקרה: טיפול בתת פעילות של בלוטת התריס, היפותירואיד

ניבה אבירם גיל 67 פנסיונרית

טיפול בתת פעילות של בלוטת התריס
טיפול בתת פעילות של בלוטת התריס בדיקור סיני

לפני כשנה פגשתי את דקל במקרה בחדר כושר והתחלנו לדבר על דרכי הטיפול השונים שיש לרפואה המשלימה להציע בטיפול בבעיות וכאבים שונים בגוף, מכוון שאני סובלת מתסמונת מעי רגיש כבר יותר משנה ולא מצאתי פתרון לכאבי הבטן שתקפו אותי לעיתים קרובות ובעקבות האימונים שאני עושה בחדר כושר לפעמים צצים לי כאבים ומחושים במקומות שונים בגוף,  החלטתי להתחיל לנסות לטפל בבעיות אלו בכלים של הרפואה הסינית.

בשנה האחרונה  עשיתי אצל דקל מספר טיפולים ברפואה הסינית  לבעיות השונות כגון טיפול בתסמונת מעי רגיש, כאבי ברך, כאבי גב ושבר בסטרנום (שנגרם לי כתוצאה מאימון לא נכון). כאשר הכאבים והתחושות בבטן עברו נראה לי המשך טבעי לפנות לדקל מאחר שקבלתי תוצאות לא טובות בבדיקות דם של בלוטת התריס ולא רציתי להתחיל טיפול תרופתי.

שאלות רבות צצו לי בראש לפני הטיפולים וסיקרנו אותי מאוד, בניגוד לכאב שאי אפשר למדוד בבדיקות מערביות, את הערכים של בלוטת התריס אפשר למדוד בבדיקת מעבדה פשוטה, האם הרפואה הסינית והדיקור יפני יכולים להשפיע על בלוטת התריס ואת התוצאות יראו בבדיקות  מעבדה????

התחלנו לטפל פעם בשבוע במשך חודשיים, הטיפולים היו דיי  דומים בהתחלה דקל היה מבצע אבחנה של הדופק, הבטן והצוואר במיוחד באזור בלוטת התריס, הוא היה שואל אלו אזורים כואבים במקומות האבחון האלו, לאחר מכן הוא היה לוחץ על נקודות שונות בגוף ובודק מה מוריד את הכאב מאזורים אלו. כשהתחלנו את הטיפול הוא השתמש במחטים קטנות שכמעט ולא הרגשתי וחימם את נקודות הדיקור באמצעות חומר שנקרא מוקסה. במקביל דקל הכין לי פורמולת צמחים ששתיתי פעמיים ביום.

לאחר חודשיים ביצעתי שוב את בדיקות המעבדה והתוצאות חזרו להיות מאוזנות, חוויתי בצורה חיובית מאוד את הטיפול אצל דקל, אני ממליצה בלב שלם לעבור טיפולים אצלו מצבי השתפר ברמה הנפשית והפיזית (גם בבדיקות המעבדה הבלוטה חזרה להיות מאוזנת) בעקבות הטיפול.

אני ודקל נמשיך להיפגש פעמים רבות בעתיד לטפל גם בנושאים אחרים.

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבוץ עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול שיאצו עד הבית
המלצות להקלה על כאבי גב
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני בפתח תקווה
רפואה סינית- חיזוק מערכת החיסון

WhatsApp chat