טיפול ברפואה הסינית בראש העין

טיפול ברפואה סינית בראש העין

הרפואה הסינית היא שיטת טיפול עתיקה, בעלת ניסיון מעשי של אלפי שנים.

טיפול ברפואה סינית בראש העין

רפואה סינית בראש העין- איזון, איזון ועוד פעם איזון.....

בעבר אנשים עסקו "בלשמר את עצמם" באיזון והרמוניה עם היקום. הרפואה הסינית מתבססת על עקרון הראשי הזה של "איזון": איזון בין האדם לטבע, איזון בין גוף לנפש, איזון בין מערכות השונות בגוף, איזון בין היכולות הפיזיות והמחשבות.
כאשר האדם יוצא מאיזון, תפקיד המטפל ברפואה הסינית למצוא את חוסר האיזון שנוצר, להבין את הסיבה ולהשתמש בכלים של הרפואה הסינית על מנת להחזיר אותו למצב מאוזן.

ברמה המעשית של הטיפול ברפואה הסינית בראש העין:

ברפואה הסינית מיפו את גוף האדם לפי מסלולים רוחביים ואורכים, מסלולים אלו מכונים מרדיאנים, במסלולים אלו זורם צ'י (אנרגיה) ודם. תנועה תקינה במרדיאנים של הדם או הצ'י משמעותה בריאות. חסימה של התנועה של הצ'י או הדם במרדיאנים האלה יגרום למחלה ולחוסר איזון נפשי או פיזי.
על גבי המרדיאנים נמצאות נקודות השפעה ולכל נקודה יש תפקיד מוגדר לצורך וויסות ושיפור של הזרימה ההרמונית של הצ'י במערכות המרדיאנים ומכך מאפשר לגוף לרפא את עצמו.

כיצד מתבצע הטיפול ברפואה הסינית בראש העין?

 

כאשר מטופל מגיע לטיפול ברפואה סינית הוא ממלא שאלון רפואי, לאחר מכן אני לומד אודות בנוגע הבעיה איתה הוא הגיע לטיפול ושואל שאלות על עורך החיים שלו על מנת למצוא את הגורם לבעיה.
בדיקות נוספת שאותם אני מבצע במרכז לרפואה סינית בראש העין הן:
• בדיקה של העמידה\ יציבה של המטופל.
• אבחנות גוף בעיקר בטן וצוואר.
• אבחנת דופק.
• אבחנת לשון.

לאחר שכל הנתונים נמצאים לפני והגעתי להגיע לאבחנה מדויקת ומלאה, אני בונה תוכנית טיפול המותאמת לבעיות ולצרכים המיוחדים של המטופל. חלק מהכלים שיש לרשותי על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות בטיפול ברפואה הסינית בראש העין הן: צמחי מרפא, דיקור סיני, שיאצו, סוטאי וטווינה.

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבוץ עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול שיאצו עד הבית
המלצות להקלה על כאבי גב
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני בפתח תקווה
רפואה סינית- חיזוק מערכת החיסון

הכן גופך לחורף- טיפול טבעי לחיזוק מערכת החיסון

"שוב אהיה חולה"

"מעצבן, האלרגיות שלי יחזרו"

"אני שונאת את החורף"

"אני שוב לא אוכל לעבוד כי הילד שלי יהיה חולה"

"לעשות חיסון או לא לעשות חיסון נגד שפעת?"

"משנה לשנה המחלות הופכות לחזקות וקשות יותר"

"שוב חורף!!!"

האם המחשבות האלה עוברות לכם בראש? האם  הסימנים הראשונים של תחילת החורף מובילים אתכם  לחשוש מלחלות במחלות? אם כן, אז כדאי שתדעו שאתם לא לבד!!! חששות ומחשבות אלו הם נחלתם של מטופלים רבים . אז רגע  לפני שאתם מתמלאים בתסמיני מחלה.   חשוב שתדעו שלרפואה הסינית כלים מעולים לטיפול בחיזוק המערכת החיסונית במיוחד לקראת החורף !!!

אז למה צריך לחזק את מערכת החיסון?

המעבר בין הקיץ לסתיו- עונות המעבר בהגדרתן הינן עונות שאינן יציבות מבחינה אנרגטית והביטוי לכך הוא בתחלואה רבה וברגישות חיסונית למחלות השונות. המעבר בין החום שגורם לנקבוביות בעור להיפתח לבין הקור עלול להוביל למחלות.

אנחנו מוקפים ברעלנים, העולם מזדהם   שינויים קיצוניים הנגרמים מכריתה מסיבית של עצים, מזיהום של רכבים ומזיהום של מפעלים תעשייתיים וכן חום וקור קיצוניים הם גורמים המחלישים את המערכת החיסונית שלנו ועלולים לגרום להתפתחות מחלות רבות המוכיחות עד כמה הגוף שלנו פגיע לשינויים שמסביבנו.

איכות המזון – חברות המזון שמות דגש על כמויות של מזון ופחות על איכות. המזון מלא בהורמונים, חומרים כימיים, תרופות וריסוס.

מתח נפשי – מתח נפשי הינו גורם מרכזי נוסף המביא להחלשות של מערכת החיסון. החיים התובעניים של העידן החדש בו אנשים נמצאים שעות רבות בעבודה תחת  לחץ ומתחים רבים גורמים להתשה של מערכות הגוף השונות ומובילים לא אחת לקשיים בתפקוד של המערכת החיסונית.

 רפואה סינית וחיזוק מערכת החיסון:

דוגמה לתסמינים השונים לחולשת מערכת החיסון ברפואה הסינית:

  • נפיחות בבלוטת הלימפה.
  • החלמה איטית מפציעות.
  • צלקות שלא מחלימות.
  • נטייה לשפעת ודלקות.
  • חוסר יכולת לעלות חום במחלות.
  • מחלת היפים.
  • דלקות כרוניות שלא מבריאות.
אם אתם סובלים מאחת מהבעיות האלה ואין שיפור בתסמינים כדאי לכם לבוא ולבצע בדיקה ברפואה הסינית ובדיקור היפני. ברפואה הסינית ובדיקור היפני בודקים את הדופק, הלשון ונקודות רפלקס בצוואר, בבטן ובגב העליון. במצב של חולשה במערכת החיסון יהיו סימנים ברורים ובולטים במקומות האלה.

הסינים מכנים את מערכת החיסון של הגוף בשם  wei qi ומייחסים לה שני תפקידים עיקריים:

  1.  מעטפת הגנה פסיבית אשר ממוקמת בחיצון בין העור לשרירים המשמשת כחומת מגן שמונעת מגורמי מחלה שונים להיכנס לגוף ולגרום למחלה.
  2. מערכת אקטיבית מקבילה לתאי T ברפואה המערבית. מערכת זו מתחילה לפעול ברגע שהיא מזהה פלישה של פטוגן ויוצרת את סמפטומי המחלה כדי למנוע מהפטוגן להתרבות.

בכתבים העתיקים של הרפואה הסינית  אין זכר למילים נגיף או חיידקים אולי מכיוון שאז לא היו להם את כלי האבחנה של היום כדי לזהות אותם. מבחינת הסינים היו קיימים שישה מחוללי מחלה חיצוניים: רוח, קור, חום, לחות יובש ואש. כל אחד מהמחוללים הללו  יכול היה להשפיע בעצמו  או בשילוב של מחולל מחלה אחר ולגרום לנזק של המערכת החיסונית של הגוף שמוביל בסופו של דבר למחלות השונות.

לדוגמה: המעבר בין חום וטמפרטורות גבוהות למזגן ולטמפרטורות נמוכות יכול לגרום לרוח וקור "לחדור לגוף" ולגרום להצטננות או לשפעת. התייחסות חשובה נוספת היא לחוזק הגוף לעומת חוזק הפטוגן (וירוס, חיידק). ככל שהמערכת החיסונית חזקה יותר היא תמנע מהפטוגן לפגוע בגוף ולגרום למחלה.

טיפולים נפוצים לחיזוק מערכת החיסון ברפואה הסינית:

דיקור יפני: על פי הדיקור היפני ישנן נקודות רפלקס בצוואר, בבטן ובגב העליון. אם מוצאים בנקודות אלה לחץ, נוקשות או כאב זה יכול להעיד על מצב החוזק של מערכת החיסון. בדיקור יפני ניתן לחזק את תפקוד מערכת החיסון, לטפל בנוזלת אלרגית, שיעול וכל תופעות החורף האחרות.

להמשך קריאה על דיקור יפני הקלק על הלשונית

טיפול בדיקור יפני בפתח תקווה טיפול בדיקור יפני בתל אביב
טיפול בדיקור יפני לחיזוק מערכת החיסון

טיפול בכוסות רוח-  על פי הרפואה הסינית בזמן של חולשה במערכת החיסון או במצב של שפעת/הצטננות יופיעו סימנים בולטים בגב העליון כמו שרירים מכווצים וכואבים. על פי התורה העתיקה באמצעות כוסות הרוח מוציאים\שואבים את הרוח הרעה (את המחלה) החוצה כך שטיפול בכוסות רוח במקרה כזה לדוגמא מצוין.

להמשך קריאה על כוסות רוח הקלק על הלשונית

טיפול בכוסות רוח בתל אביב טיפול בכוסות רוח בפתח תקווה
טיפול טבעי לחיזוק מערכת החיסון בכוסות רוח

צמחי מרפא סיניים לחיזוק מערכת החיסון- 

לצמחי המרפא הסיניים חלק חשוב בטיפול ברפואה הסינית.
לדוגמה: תרכובת הצמחים Immune- Chi נותנת מענה לאותם מטופלים שסובלים ממערכת חיסון חלשה. בתרכובת זו משתמשים באופן כללי לחיזוק מערכת החיסון ולאו דווקא בזמן מחלה. תפקידה של התרכובת הוא למלא מחדש את הצ'י של המטופל ולייצב את מערכת ההגנה החיצונית של הגוף.

פורמולות נוספות מטפלות בגודש בסינוסים, אלרגיות, שיעול נוזלת אלרגית ועוד.

להמשך קריאה על צמחי מרפא הקלק על הלשונית

פורמולות צמחים לחיזוק מערכת החיסון

שיאצו- 

שיטת הטיפול שיאצו היא אחת משיטות הפופולריות והיעילות ביותר ברפואה הסינית.  מטפל השיאצו לוחץ באמצעות כפות הידיים, האצבעות, המרפקים ועל נקודות וקוים שונים לאורך חלקי הגוף. הלחיצות לאורך המרידיאנים עוזרות לעורר את תנועת הדם, להוריד מתח ולחזק את מערכת החיסון.

כנסו להמשך קריאה בהרחבה על טיפול השיאצו

טיפול שיאצו מעורר את זרימת הדם, מוריד מתח ומחזק את מערכת החיסון

אז רגע לפני שאתם רצים לעשות זריקת חיסון אם בואם של הסימנים הראשונים של החורף, כדאי שתדעו במרכז טיפולים ד.ק.ל יש טיפול טבעי לחיזוק מערכת החיסון, להורדת לחץ, להקלה על מערכת הנשימה,  ושיפור ההרגשה הכללית.

ד.ק.ל- מרכז לרפואה משלימה 052-3436850

טיפול בפציאליס ברפואה סינית דיקור יפני

הטיפול בפציאליס (שיתוק פנים) ברפואה הסינית

טיפול ברפואה סינית בפציאליס (שיתוק פנים)

כאשר מטופל שחולה בפציאליס (שיתוק פנים) מתקשר אליי אלו הדברים שאני שומע.

"התעוררתי בבוקר והשתנו לי החיים"

"אני כל היום בוכה"

"נגמרו לי החיים"

"שתיתי מים וזלגו לי מהפה"

"אני לא מצליחה לבטא את האות פ"

"אני לא מצליחה לשרוק"

אז זהו שממש לא!!!

פציאליס זה בסך הכל שינוי כיוון קטן מהחיים ולא סופם (למרות שהפגיעה היא בפנים). 

אפשר לחזור חזרה לשגרת חיים מלאה.

פציאליס זה "הבייבי שלי", אחד הטיפולים שאני יותר אוהב לטפל בגלל הרגישות הגבוהה של המטופלים למראה של הפנים והיחס שלנו כבני אדם לאסתטיקה. מטופל יכול לחיות חודשים עם כאבים חזקים בגב התחתון אבל ברגע שיש פגיעה בפנים מבחינתו זה קו אדום.

אז מה עושים כאשר מתעוררים בבוקר כשצד אחד של הפנים משותק?

שלושת השלבים לטיפול בפציאליס-

דבר ראשון נרגעים לרפואה הסינית יש דרך לטפל  בפציאליס!!!!

לאחר מכן ניגשים למיון על מנת לשלול שבץ מוחי (במקרים רבים רופא משפחה מספיק במיוחד שהפגיעה היא גם בפה וגם בעין זה שולל שבץ מוחי). במיון הרופא יבקש מכם לעבור סריקת ct  של הראש – בדיקת הדמיה המבוססת על צילומי רנטגן ומייצרת תמונות מפורטות ומדויקות של הראש מזוויות שונות.

בשלב השני – לאחר השחרור מהמיון קוראים את המאמר שכתבתי על פציאליס (הנמצא בקישור הבא) וזאת על מנת לנסות להבין ממה נובעת הבעיה ומהן שיטות הטיפול השונות הניתנות לפתרון הבעיה. במאמר תמצאו גם שיטות טיפול הניתנות ברפואה המערבית וגם ובעיקר שיטות לטיפול ברפואה הסינית –  לה פתרונות מוצלחים עם אחוזי הצלחה גבוהים בטיפול בפציאליס.

הקלק\י על מנת להגיע למאמר של טיפול ברפואה סינית ודיקור יפני בפציאליס

בשלב השלישי- מתקשרים לד.ק.ל על מנת לקבוע טיפול. חשוב לזכור שככל שמטפלים בבעיה סמוך להתפרצותה ולא מחכים, כך סיכויי ההחלמה טובים יותר והחזרה לשיגרת החיים מהירה יותר.

סיפור הצלחה בטיפול בפציאליס- מעיין , בת 32 גננת במקצועהמעיין קמה בבוקר יום רגיל כשאר הימים, אבל הפעם חסרת תחושה בחלקו השמאלי של פניה. לאחר שהבינה שהיא לא מצליחה לצחצח שיניים, לשתות כוס מים בלי לשפוך אותם או פשוט לחייך בצורה סימטרית, היא  נסעה למיון. האבחנה במיון הייתה שמעיין סובלת משיתוק פנים על רקע התפרצות קשה של וירוס ההרפס והיא הועברה להמשך טיפול בקופת החולים.
מעיין הגיעה אלי לאחר שניסתה את כל מה שקופת החולים הציעה לה. היא הייתה תחת השגחת רופא משפחה ונוירולוג ועברה בדיקות רבות הכוללות צילומים שונים וטיפול פיזיותרפי. לבסוף כשמצבה סרב להראות סימני שיפור, נאמר לה על ידי הנוירולוג כי הוא משער שתהליך ההחלמה יארך זמן ארוך מאוד עם סיכויים קטנים להחלמה מלאה.
טיפלתי במעיין שמונה טיפולים במשך כשלושה שבועות על ידי דיקור סיני וטווינא.
לשמחתי הרבה, מעיין כיום מתפקדת באופן מלא ובעיקר מחייכת בפה מלא לילדי הגן.

אז מה זה פציאליס?  או פציאליס ב30 שניות

Bell's palsy- שיתוק על שם "בל ", הרופא שאיבחן ותאר את המחלה לראשונה (מכונה גם שיתוק פנים).
מדובר בפגיעה בעצב השביעי האחראי על התנועה של שרירי הפנים. העצב השביעי יוצא מהגולגולת ופגיעה בו גורמת לשיתוק בכל ענפיו המרכזים: אזור השפתיים, האף והעין.

הפגיעה בעצב גורמת לשיתוק או חולשה של שרירים באחד מצידי הפנים ויכולה להופיע בכל גיל, כאשר היא נפוצה יותר אצל אנשים בין הגילאים 15-45. המחלה פוגעת במידה שווה בשני המינים, בכל הגזעים ושכיחה יותר בחורף.
להמשך קריאה של המאמר הקלק\י

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבוץ עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול טבעי לסינוסיטיס
טיפול בסינוסיטיס בדיקור סיני
טיפול בדיקור יפני בפתח תקווה טיפול בדיקור יפני בתל אביב
דיקור יפני
טיפול שיאצו לכאבי גב בתל אביב, טיפול שיאצו לבפתח תקווה
שיאצו
טיפול לכאב ראש
טיפול בכאבי ראש בדיקור סיני

סדנת שיאצו

שוב הבן שלך הרגיז אותך? שוב רבת עם החבר? שוב אתם מרגישים שאיין תקשורת ביניכם?

טיפול שיאצו לכאבי גב בתל אביב, טיפול שיאצו לבפתח תקווה
סדנת שיאצו- חווית מגע ותקשורת ללא מילים

סדנת שיאצו- הפתרון המושלם לבעיה, חווית מגע ותקשורת ללא מילים

כולנו ראויים למגע שיכול להשפיע על מצבנו הפיזי והנפשי!!! אני מזמין אתכם להגיע לסדנה שבמהלכה תלמדו ותחוו את שיטת הטיפול באומנות המגע-שיאצו. בנוסף תוכלו להתנסות בתרגילים חדשים ומגוונים, לקבל כלים שיקרבו את הקשר ביניכם לבין בני הזוג, החברים או בני המשפחה.  הסדנה מועברת בדרך קלילה ופשוטה ומתאימה לכל אחד או אחת.

לקריאה בהרחבה אודות הטיפול שיאצו הקליקו על הלשונית

למה סדנת מגע?

כולנו חווים ביום יום מתח ולחץ אשר משפיעים עלינו ברמה הפיזית והנפשית וגורמים לבעיות היכולות להתבטא בשרירים מתוחים, במערכת חיסונית חלשה, באסתמה, בבעיות פוריות, בתשישות נפשית וגופנית ועוד.

טיפול במגע גורם להרגשה כללית נעימה יותר, מחזק פיזית ונפשית ומפנה את אנרגיות המתח לאפיקים מועילים ומיטיבים.

בנוסף המגע מאפשר לבני זוג/ בני משפחה להכיר אחד את השני לעומק ולקרב ביניהם, מאפשר להם להתנתק מחיי היום יום ולהקדיש יחס אחד לשני אז …. אפשרו לעצמכם להתפנק!!!!

להמשך קריאה אודות סדנת השיאצו- הקליקו…

טיפול בדיקור סיני בתל אביב טיפול בדיקור סיני בפתח תקווה
טיפול בדיקור סיני
סדנאות ואירועים
טיפול לכאב ראש
טיפול בכאבי ראש בדיקור סיני

אז מה זה בעצם מוקסה?

מדריך הטיפולים המלא ברפואה הסינית

 זה באמת עובד? כל מה שרציתם לדעת על סוגי הטיפולים השונים ברפואה הסינית.
טיפול ברפואה סינית בתל אביב, טיפול ברפואה סינית בפתח תקווה
טיפול ברפואה הסינית

מוקסה- טכניקת הטיפול שנותנת "חום והקלה" בכאב

מוקסה, בוקסה….. מה הפירוש של המילה בעצם? המילה מוקסה מקורה בשם היפני  "mogusa " שמשמעותו צמח לבעירה. את המוקסה מכינים מצמח הלענה אותו מעבדים בצורות שונות של ניקוי ויבוש על מנת ליצור את החומר הרצוי. בטיפולים ברפואה הסינית משתמשים בסוגים שונים של מוקסה. אחת מהצורות הנפוצות היא טיפול של מוקסה בצורת סיגר. את הסיגר אני נותן למטופלים גם לעבודה בבית מהסיבה שאפשר להעביר אותו מעל נקודות דיקור, שרירים ומפרקים כואבים. כמו כן משתמשים בסיגר כחלק מהטיפול להיפוך עובר. שימושים נוספים של המוקסה הם מריחה על גבי המחטים או בצורה ישירה על העור.

כנסו להמשך קריאה על סוגי הטיפולים השונים באמצעות מוקסה.
טיפול במוקסה בתל אביב טיפול במוקסה בפתח תקווה
טיפול במוקסה בדיקור סיני

דיקור סיני על קצה המחט

דיקור סיני מהווה את אחת מהשיטות הנפוצות ביותר לטיפול ברפואה הסינית. בדיקור הסיני מכניסים מחטים זעירות לאורך מערכת של תעלות אנרגיה רוחביות ואורכיות. לתעלות אלה קוראים מרידיאנים ולאורכן מפוזרות נקודות הדיקור. 

לאורך המרידיאנים עוברת אנרגיית החיים המכונה צ'י וברגע שיש חסימה בזרימה התקינה יופיעו כאב או מחלה. דיקור בנקודות השונות לאורך המרידיאנים יגרום לזרימה תקינה של צ'י ויאפשר לגוף של המטופל להתגבר על החסימה, הכאב או המחלה שנוצרו. בנוסף הדיקור הסיני מעורר את המוח להפריש חומרים אנדורפינים ומשככי כאבים טבעיים אשר מסייעים לגוף לרפא את עצמו ברמה הפיזית וברמה הנפשית.

הקלק להמשך קראה בהרחבה על הטיפול בדיקור סיני.
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני

אומנות המגע- שיאצו

שיטת הטיפול בשיאצו היא אחת מהשיטות הפופולריות והיעילות ביותר ברפואה הסינית. למרות שמקורו של הטיפול ביפן, מלמדים אותו כחלק מלימודי הרפואה הסינית שכן הוא מתבסס על התאוריה של הרפואה הסינית. פירוש השם ביפנית של המילה שיאצו הוא: לחץ באמצעות האצבע.

טיפול השיאצו מתבצע על מזרן או על גבי מיטת טיפולים, בלבוש מלא.  מטפל השיאצו לוחץ באמצעות כפות הידיים, האצבעות, המרפקים והברך על נקודות וקוים שונים לאורך חלקי הגוף. מקומות וקוים אלה מכונים  מרידיאנים והלחץ עליהם נעשה לפי צורך המטופל (בנקודות אלה משתמשים גם בדיקור הסיני). הלחיצות לאורך המרידיאנים עוזרות לעורר את תנועת הדם, להרגיע או לעורר את מערכת העצבים לפי הצורך ולהשפיע על מערכת השרירים. כך ניתן לסייע למטופל במידה משמעותית ולהביאו למצב של רגיעה גופנית ונפשית.

כנסו להמשך קריאה בהרחבה על טיפול השיאצו.
שיאצו

טווינה- הפיזיותרפיה של הרפואה הסינית

מקור הטיפול בטווינה הוא מסין. בטיפול הטווינה המטפל עובד לאורך נקודות הדיקור והמרידיאנים לאורך הגוף או בנקודות ספציפיות, אותן נקודות בהן מתבצע הדיקור הסיני אך ללא מחטים.

טיפול הטווינה מסייע לכל המחלות הניתנות לטיפול ברפואה הסינית. ייחודו הוא בטיפול  בבעיות אורתופדיות מסוגים רבים כגון כאבי צוואר , כאבי מפרקים, כאבים בגב, כאב בתעלה הקרפלית, כאב בגב התחתון ועודעיסוי הטווינה הוא נמרץ וחזק יותר מהעיסוי השוודי הרגיל. בטיפול המטפל משתמש בידיים ובמרפקים על מנת ליצור תנועה חזקה בנקודות הדיקור ולאורך הגוף ולכן טיפול זה אינו מתאים למי שמעדיף טיפולים "חלשים".

כנסו וקראו באופן מלא על הטיפול בעיסוי טווינה.
טיפול שיאצו
טיפול טווינה

גוואשה-   "לסרק" את הכאב

הטיפול בגוואשה (guasha) הוא עוד אחד מהכלים הפשוטים לשימוש ברפואה הסינית. מה שמייחד אותו מול שיטות הטיפול האחרות זה שהוא  קל מאוד לשימוש ותפעול ומשיג תוצאות מהירות.

הגוואשה נראה כמו מסרק קטן שאותו מעבירים באמצעות שמן על גבי האזור הכואב. בגוואשה משתמשים בעיקר לטיפול בכאבי שרירים (במיוחד בצוואר ובגב.(

כנסו וקראו באופן מלא על הטיפול בגוואשה.

 

טיפול בגוואשה

טיפול בכוסות רוח- כוסות רוח למת

כנראה שזה לא מתאים רק למתים… בכתבים העתיקים מציינים שימוש בכוסות רוח כבר כ-2000 שנים לפני הספירה. גם כיום, השימוש בכוסות רוח רחב ונפוץ בקליניקות שונות בעולם ולא רק בהם. פעמים רבות אני שומע ממטופלים (במיוחד מאלה שהגיעו מרוסיה) על כך שאימא שלהם עשתה להם בבית כוסות רוח לטיפול בשיעול ובאסתמה.

כוסות הרוח מונחות על השרירים השונים ושואבות את העור והרקמות אשר הן מונחות עליהן אל תוך חלל הכוס. פעולת השאיבה פותחת את הנקבוביות בעור וגורמת לקריעה של מספר נימי דם ולהגברת זרימת הדם אל המקום הפגוע. סירקולציית הדם שנוצרת במקום הפגוע/הכואב מובילה לזירוז של ריפוי המקום על ידי הנעה של דם קרוש, הנעת נוזלים תקועים ועזרה לרעלים להתפנות מהגוף.

כוסות הרוח עוזרות לטיפול במחלות רבות אבל השימוש הנפוץ ביותר שלהן הוא בטיפול בהפרעות נשימה ובכאבי גב.

כנסו וקראו באופן מלא על הטיפול בכוסות רוח.

 

טיפול בכוסות רוח בתל אביב טיפול בכוסות רוח בפתח תקווה
טיפול בכוסות רוח

דיקור אוזן- "הטו אוזן" לטיפול בכאב, גמילה והרזיה

בלימודים של הרפואה הסינית נחשפתי לכלים טיפוליים רבים. את הטיפול בדיקור אוזן זנחתי למשך זמן רב והעדפתי להשתמש בדרכי טיפול אחרות. הכל השתנה ביום שהחלקתי עם הקטנוע שלי וסבלתי מבחילות ומכאבי ראש חזקים. מאחר והשעה הייתה  מאוחרת ולא הצלחתי לאתר מטפל ברפואה הסינית, חיפשתי אחרי טיפול שיקל עליי את התסמינים והכאבים הנוראיים. כך יצא שטיפלתי בעצמי באמצעות דיקור באפרכסת האוזן (בעזרת אשתי שתחיה…) והכאבים כמעט נעלמו לגמרי. מאז כמעט בכל מקרה של כאב אקוטי וכרוני במרכז הטיפולים אני מוסיף מחטים על גבי אפרכסת האוזן.

שימושים נוספים בדיקור אוזן הם לטיפול בגמילה מהתמכרויות ולהרזיה.

כנסו וקראו באופן מלא על הטיפול בדיקור אוזן.
טיפול בדיקור אוזן
טיפול בדיקור אוזן להרזיה

המירוץ לפורמולה (צמחים סיניים)

הכוונה היא כמובן לא לפורמולה 1 ממרוצי המכוניות אלא לתרכובת של צמחי מרפא סיניים.

המסורת של שימוש בצמחי המרפא הסיניים קיימת כבר אלפי שנים ונמצאת בשימוש רב בסין ובעולם. כאשר מטופל בא לטיפול במרכז הטיפולים הוא עובר אבחנה מלאה ורק לאחריה ניתן לרשום לו פורמולת צמחים. 

במרכז טיפולים ד.ק.ל- משתמשים באופן תדיר בפורמולות הצמחים מכיוון שההשפעה שלהן על הטיפול מאוד חשובה והן ומגדילות את סיכויי ההצלחה של הטיפול. פורמולות הצמחים מותאמות לכל אחד ואחת באופן אישי ומסייעות בטיפול גם בענף כלומר בתלונה המרכזית שאיתה הגיע המטופל ובשורש הבעיה (בגורם למחלה).

פורמולות הצמחים אמנם עוזרות בטיפול של כל המחלות שניתן לטפל בהן ברפואה הסינית אך על מנת להגיע למקסימום יעילות רצוי לשלב טיפול בדיקור הסיני במקביל. דוגמאות לסיוע של טיפול בצמחי מרפא הן מתחומי תסמונת גיל המעבר, כאבי מחזור, חיזוק מערכת החיסון, פברומלרגיה ועוד.

כנסו וקראו באופן מלא על הטיפול בצמחי מרפא סיניים.
פורמולות צמחים ברפואה הסינית

כאב אורתופדי

טיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבוץ עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול בכאב ברפואה הסינית
טיפול באנדומטריוזיס
אל וסת- אמנוראה
טיפול ברפואה סינית באמנוראה
כאבי מחזור
טיפול בכאבי מחזור

טיפול בלחץ וחרדה ברפואה הסינית

טיפול בחרדה ולחץ ברפואה סינית

ד.ק.ל- מרכז לרפואה משלימה

טיפול בלחץ וחרדה ברפואה הסינית

בעקבות המצב הקשה שנוצר במלחמת חרבות הברזל מטופלים רבים חשים פחד קיומי ולחץ רב. אלה מובילים לכאבי ראש, מיגרנות, לחץ בחזה, כאבי צוואר ושכמות ועוד.

אז מה עושים?

מספר המלצות להתמודד עם הפחד הקיומי והסטרס שנוצר:

1. צמצום צפייה בחדשות, טלגרם ופייסבוק.

2. תרגילי נשימה: נשימה דרך האף למשך 4 שניות ונשיפה דרך הפה למשך 6 שניות.

3. לחשוב חיובי.

4. פעילות גופנית- גורמת לשחרור של הורמונים חיובים שעוזרים לגוף להירגע.

5. לדבר עם חבר קרוב או בעל מקצוע כמו פסיכולוג.

6. טיפולים ברפואה הסינית: שיאצו, דיקור, צמחי מרפא. מטפלים בגוף נפש ומביים לאיזון פיזי ונפשי.

למידע על סוגי הטיפולים ברפואה סינית ויפנית לטיפול בלחץ וחרדה  לחצו על התמונות.

 

שיאצו
צמחי מרפא סיניים
טיפול ברפואה סינית בתל אביב, טיפול ברפואה סינית בפתח תקווה
רפואה סינית

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

 

גרינשפן 8  פ"ת (ספורטן)

 

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול שיאצו עד הבית
המלצות להקלה על כאבי גב
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני בפתח תקווה
רפואה סינית- חיזוק מערכת החיסון

טיפול טבעי בכאבים בגב התחתון ברפואה סינית

טיפול טבעי ברפואה סינית בכאבי גב תחתון

ד.ק.ל- מרכז לרפואה משלימה

תמונה שמתארת טיפול בכאבי גב תחתון במרכז טיפולים ד.ק.ל- מרכז לרפואה משלימה

רבים המטופלים שמגיעים אליי לאחרונה עם כאבי גב מכל הסוגים כגון כאבים בגב התחתון עם הקרנה לרגליים, כאבי כתפיים שמקרינים לראש, כאבי צוואר שמקרינים לכיוון היד, כאב גב מקומי ועוד הרבה סוגים של כאבים שפוגעים באיכות חיים של המטופלים. במרכז טיפולים ד.ק.ל יש ניסיון רב בטיפול במקרים אלו.

למידע על הטיפול ברפואה סינית ויפנית בכאבים בגב הקלק או לחצו על התמונות

 

תמונה המקשרת למאמר אודות הטיפול ברפואה סינית ויפנית בכאבים בגב
הטיפול ברפואה יפנית בכאבים בגב
תמונה שמקשרת למאמר על המלצות להקלה של כאבי גב
עשרת ההמלצות של ד.ק.ל- להקלה על כאבי הגב
סיבות לכאבי גב

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

 

גרינשפן 8  פ"ת (ספורטן)

 

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול שיאצו עד הבית
המלצות להקלה על כאבי גב
טיפול בדיקור סיני
טיפול בדיקור סיני בפתח תקווה
רפואה סינית- חיזוק מערכת החיסון

יום הרפואה המשלימה 2022 בראש העין

יום הרפואה המשלימה 2022 בראש העין

יום הרפואה המשלימה 2022 בראש העין הסתיים בהצלחה!!

אז מה היה לנו שם:

  • אחד עשר מטפלים
  • מאמנת כושר אחת
  • עשרות מטופלים
  • שתי הרצאות מעולות
  • הגרלה אחת

תודה ענקית לויטי סילברמן שבזכותה הערב הזה יצא לפועל ולכל מי שהשתתף נתראה בשנה הבאה!!!

יום הרפואה המשלימה בראש העין, יחול בתאריך 31 למרץ, 2022 בבית ספר פרס.

במטרה להנגיש את מקצועות הרפואה משלימה לתושבי ראש העין ולתת רגע של רוגע לאחר שנתיים מאתגרות של קורונה. טובי המטפלים בראש העין ברפואה המשלימה באים לטפל בכם.

בואו והצטרפו אלינו ליום החשוב הזה!

ההשתתפות והטיפולים בחינם חובה להירשם מראש.

מתי? ואיפה?

31.3.22 יום חמישי. שעות 17:30-20:30 בבית הספר פרס, יפה ירקוני 9 ראש העין.

למי זה מתאים?

לכל מי שרוצה להתנסות במקצועות הרפואה משלימה ולעצור לרגע מהחיים השיגרתיים ולהירגע.

כל הגילאים.

מה בתכנון?

  • הגרלה לטיפולים מוזלים.
  • אבחנות: דופק, לשון וגוף בשעות 20:30- 17:30.
  • טיפולים ברפואה משלימה: דיקור סיני, שיאצו, דמיון מודרך, עיסוי ורייקי בחינם בשעות 20:30- 17:30.
  • הרצאה של מיכאל פורת דיקור- בשירות הרפואה בשעות 18:00-19:00.
  • הכרות ופעילות עם קרן מלמד- מאמנת כושר בכירה בראש העין -19:00-19:30.
  • הרצאה של אורלי ארד- אכילה בררנית אצל ילדים 19:30.

איך נרשמים?

מתקשרים למטפלים לפי סוג הטיפול שאתם מעוניינים (מספרי הטלפון וסוג הטיפול מופיעים בתמונה למטה) ומתאמים מולם.

בואו להכיר ולהתנסות בטיפולים ברפואה המשלימה בראש העין.

לפרטים נוספים:

 דקל סאלם: 052-3436850

התנסות בטיפולי מגע
הכרות עם צמחי מרפא
טיפול בדיקור סיני
התנסות בטיפול בדיקור סיני
אבחנת דופק
WhatsApp chat