המלצות להקלה על כאבי גב

עשרת ההמלצות של ד.ק.ל- להקלה על כאבי הגב

דרך הגב-

במשך השנים צברתי ניסיון רב בטיפול בכאבי גב ברפואה הסינית, הסיבות לכאבי הגב רבות ומגוונות. אלו עשרת הסיבות או המלצות הנפוצות ביותר לטיפול ולהקלה על כאבים בגב מהניסיון האישי שלי:

טיפול טבעי לכאבי גב
טיפול בכאבים בגב התחתון ברפואה סינית
  • "אז איך אתה יושן בלילה עיתונאי קטן שלי, איך אתה נרדם?"- זמן השינה המומלץ בין הגיליים 26-64 הוא 8 שעות שינה בלילה. כלומר שליש מהיממה אנחנו מבלים בשינה, לכן יש חשיבות יתרה לצורת השינה שלכם.
    לא לישון על הבטן!!! שינה על הבטן יוצרת פיתול בעמוד השדרה ולחץ על חוליות תחתונות בגב וכאבי גב.
  • לשחות או לא להיות- שחייה מעולה לחיזוק וגמישות של שרירי הגב והבטן ומקלים על כאבי גב, כדאי להימנע משחייה בסגנון חזה.
  • הולך יופי- לכל הנשים שבניכם, להימנע מהליכה בנעליים עם עקבים גבוהים, נעליים עם עקבים גבוהים גורמות לרכינה קדימה, רכינה זו לוחצת על השרירים והרצועות שמחוברים לעמוד שידרה ועל פרקי עמוד השדרה. נעלו נעליים נוחות ואורתופדיות שיתנו תמיכה לעמוד השדרה שלכם.
  • איך אומרים מזרון או מזרן? אנחנו מבלים שליש מהחיים שלנו במיטה, אין זה מפתיע שבעיות גב נגרמות לעתים קרובות ממזרן שתמיכתו לא מספיקה. חשוב שיהיה מזרן נח ומתאים שייתן תמיכה מתאימה לחוליות הגב.
  • ארגונומיה (ארגו מה?)- כן ארגנומיה, התאמת סביבת העבודה והמכשור לעובד. יושבים שעות מול המחשב? חשוב שתקפידו לשבת כמו שצריך, צריך לשאוף לזווית של 90 מעלות , להיעזר בעזרים ארגונומיים ולעשות הפסקות כל שעה על מנת לעשות מתיחות. עשו חיפוש בגוגל עם המילה ארגונומיה ותראו מצגות וסרטונים רבים איך להתאים את סביבת העבודה שלכם אליכם.
  • אויב הגב מספר 1, הרמת משאות כבדים בעבודה- הרמו אותם בזהירות, כאשר מרימים משאות כבדים, יש להפעיל את הרגליים על חשבון הגב, כופפו את רגליכם והשארו את גבכם ישר. הבטחו כי החפץ נמצא ישר לפניכם ואינו רחוק מדי. דחפו מברכיכם ושמרו על גבכם ישר כאשר אתם חוזרים לתנוחת ישיבה.
  • התאמו את מושב המכונית- כאשר אתם נוהגים, מושב המכונית צריך להיות בתנוחה שבה הברכיים גבוהות מהירכיים ואפשר להגיע לדוושות בלי למתוח את הרגליים. גב המושב צריך לתת תמיכה טובה לחלק התחתון של הגב.
  • השמנה- עודף משקל גורם ללחץ על שרירי הגב ולכאבים, משום שעמוד השדרה תומך במשא כבד יותר. גברים עם עודף משקל נכנסים לאותה קטגוריה כמו נשים בהריון, חשוב לרדת במשקל על מנת להקל על כאבי הגב.
  • יציבה נכונה או הרגלי חיים נכונים- תשומת לב נכונה לפעילויות היומיות שאנחנו עושים כמו בזמן הליכה, עמידה או ישיבה יכולה למנוע כאבי גב.  לדוגמה: השענות על אחת מהרגליים לאורך זמן רב יכולה ליצור חוסר איזון מהאגן עד לצוואר ולכאבים חזקים בצוואר, גב תחתון וצידי הגוף.
  • פעילות גופנית כמו צי קונג/ טאי צי/ פילאטיס או יוגה יכולים לשמור על גמישות הגידים, השרירים, מרגיעה את הנפש ומקלה על כאבי הגב.

ניסיתם את כל המלצות אלו ולא ראיתם שינויי או ירידה בכאבי הגב? אתם יכולים לפנות אליי להמלצות נוספות ולייעוץ חינם. ד.ק.ל- 052-3436850 חייגו עכשיו לחיים בריאים ללא כאבים.

אולי יעניין אותך גם:

אפשר למצוא אותי
ד.קל-דרך קלה לחיים בריאים

  • דנקנר 1 פתח תקווה בתוך המתחם של הספורטן.
  • דרויאנוב 5 תל אביב.
  • ראש העין- קיבוץ עינת.
הסבר על הטיפול בפציאליס
טיפול בדיקור סיני בפציאליס
סיפור הצלחה של שרית טיפול בדיקור סיני לפציאליס
טיפול בשיתוק פנים
טיפול בדיקור סיני בפציאליס סיפורי הצלחה של מעיין וערן

%d בלוגרים אהבו את זה: