טיפול בכאבים בגב התחתון בדיקור סיני

סיפור הצלחה: טיפול בכאבים בגב התחתון בדיקור סיני

מירב (שם בדוי) בת 33, סטודנטית ליעוץ פנסיוני עובדת כמזכירה

טיפול בכאבי גב תחתון בדיקור סיני

הגב התחתון לאורך השנים תמיד היה עקב אכילס אצלי עם הזמן למדתי לחיות עם הכאב והרגישות בגב התחתון ופשוט התעלמתי מהם, לפני כ- ארבעה חודשים הכאב התגבר והתחלתי להרגיש חולשה ברגל הימנית שלי. הכאבים היו בעוצמה מאוד חזקה, הגיעו בהתקפים ושיתקו אותי למשך שעות רבות במשך היום. פעולות פשוטות, כמו: לעמוד, לשבת בשיעורים, להיכנס לרכב, ללכת בקמפוס ולמצוא תנוחה שבה אני אצליח לישון היו בעבורי בלתי אפשריות. דברים שעשיתי באופן טבעי לא יכולתי לעשות אותם יותר, למרות גילי היחסית צעיר (למדתי להעריך את הדברים הקטנים בחיים). ניגשתי לאורטופד והוא שלח אותי לעשות בדיקת  C.T לאחר שחזרתי אליו הוא אמר לי שיש  לי בלט דיסק נתן לי משככי כאבים והמליץ לי לעשות טיפולי פיזיותרפיה.

התחלתי לעשות טיפולי פיזיותרפיה, חברה טובה שלי שסיפרתי לה על הכאבים החזקים המליצה לי לנסות טיפול בדיקור סיני אצל מטפל ברפואה סינית שהיא מכירה וכך נחשפתי לדקל סאלם. האמת היא שלעולם לא התנסיתי בטיפולים מהסוג הזה, ממש פחדתי מהדיקור הסיני אבל הכאב החזק גבר על החשש מהמחטים.

דקל בפגישתנו הראשונה הסביר לי על סוגי הטיפולים השונים שקיימים ברפואה הסינית,  בדק לי את הגב, הצוואר והרגליים והכי חשוב הוריד לי את מפלס הלחץ.

דקל במשך 8 טיפולים, עבד מסביבי ללא הפסקה, שילב סוגים שונים של מגע בגב ולאורך הרגליים, הניח לי כוסות רוח על הגב, הניח מחטים סיניות קטנות וחימם אותם, שינה את המיקומים של המחטים ושוב חימם ולחשוב שכמה שפחדתי מהמחטים של הדיקור ברגע שהתחלתי לראות שיפור זה כבר לא הפריע לי.

לאחר לילות ארוכים בלי שינה, הצלחתי סוף סוף לישון! אחרי חודש של טיפול אינטנסיבי התחלתי להרגיש הקלה משמעותית וחזרתי לתפקד. הטיפולים ברפואה הסינית היו מאוד נעימים לי, חבל שהאורתופד לא המליץ לי עליהם ובמקרה נחשפתי לטיפולים הללו, היום אני ממשיכה לבוא לטיפולי תחזוקה פעם בחודש על מנת שהכאבים לא יחזרו.

כאב אורתופדי

הסבר על מגוון הדרכים לטיפול בכאב ברפואה הסינית והיפנית.

דיקור סיני ופציאלס

כל המידע אודות הטיפול בפציאליס ברפואה הסינית.

אינדקס מחלות

הסבר על הטיפול ברפואה משלימה במגוון מחלות.

פתרון טבעי לכאבי גב

הסבר על דרכי הטיפול ברפואה הסינית לכאבי גב.

אפשר למצוא אותי

אורלוזרוב 62 תל אביב

דנקנר פתח תקוה (ספורטן)

ראש העין- קיבות עינת

לפרטים נוספים: 052-3436850

טיפול בכאבי ראש בדיקור סיני
טיפול שיאצו לכאבי גב בתל אביב, טיפול שיאצו לבפתח תקווה
שיאצו
סיפור מקרה:  טיפול בדלקות חוזרות בכף הרגל בשיאצו ומגנטים
רפואה סינית- חיזוק מערכת החיסון

WhatsApp chat