טיפול בדיקור סיני לכאבים בכתף קפואה

סיפור הצלחה: טיפול בדיקור סיני לכתף "קפואה"

שימחה, בת 56, עוסקת בהנהלת חשבונות.

הגעתי לטיפול בדיקור סיני אצל דקל בגלל כתף "קפואה": הגבלה בטווח התנועה בכתף ימין. היה לי קשה ומתסכל לתפקד. סבלתי מכאבים חדים וממגבלה חריפה בטווח התנועה בכתף  ימין כך שלא יכולתי לבצע פעולות פשוטות כמו הרמת יד כדי להוריד משהו ממדף עליון או כדי ללבוש חולצה.

דיקור סיני לכתף קפואה

לפני שהגעתי לדקל ניסיתי גם טיפולים אחרים: ביקרתי אצל אורטופד שנתן כדורים נגד דלקת שלא ממש עזרו וטופלתי אצל פיזיותרפיסטית בגלי הלם. הכאב בכתף אמנם פחת אך במגבלת טווח התנועה לא היה שום שיפור. בנוסף התנסיתי ברפואה משלימה דרך קופ"ח כללית בטיפולים שכללו דיקור סיני וטווינה איך כלום לא עזר.

בסופו של דבר חיפשתי פתרון באינטרנט וכך הגעתי לדקל שטיפל בי בדיקור סיני. התרשמתי מהידע ומהניסיון שלו וכן מהמלצות המטופלים. דקל היה קשוב ואכפתי בצורה יוצאת דופן. אחרי הטיפול הראשון כבר הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. הטיפול היה מקצועי ומושקע ובוצע בשיטות מגוונות כמו טווינהשיאצודיקור סיניכוסות רוחמוקסה ועוד.

תדירות הטיפולים הייתה פעם בשבוע כשהטבה במצבי הורגשה לאחר כחמישה טיפולים שבסופם הרגשתי שיפור בטווח התנועה בכתף.

כיום לאחר סדרת טיפולים קצרה, דקל הצליח להחזיר את טווח התנועה לכתף כמעט לגמרי. בנוסף גם כאבי הכתף והצוואר שסבלתי מהם פחתו מאד ואני ממשיכה להגיע לטיפול "תחזוקה" פעם בשבוע. אני מופתעת מהמקצועיות ומהיעילות של הטיפול. חל אצלי שיפור ביציבה וכן במודעות לגבי הגורמים לכאבים בצוואר ובגב העליון (עומס ולחץ).

אני ממליצה בחום!! קיבלתי יחס אכפתי ומסור ממטפל מדהים וזכיתי לטיפול מצוין שעזר לי הרבה מעבר למצופה.

טיפול ברפואה סינית בפציאליס (שיתוק פנים)
טיפול בדיקור יפני לכאבים חזקים בגב התחתון
טיפול לכאב בגב התחתון בדיקור יפני
טיפול טבעי לכאבי כתף
טיפול בדיקור סיני לכאבים בכתף

        ד.ק.ל- דרך קלה לחיים בריאים-  מגוון סוגי טיפולים לכל בעיות הבריאות ברפואה משלימה כגון: רפואה סיניתדיקור יפני, טווינה, שיאצונטרופתיה ועיסוים.

              

מיקום הקליניקות:

פתח תקווה- דנקנר 1 מתחם הספורטן

תל אביב- ארלוזרוב 62 מתחם גוף ראשון

WhatsApp chat