עיסוי טווינה

פירוש המילה טווינה:

Tui- למשוך

Na- לתפוס

הטווינה היא שיטת טיפול במגע היא מכונה במערב "פיזיותרפיה סינית", טיפול הטווינה מהווה חלק מהרפואה הסינית המסורתית, בנוסף לצמחי המרפא והדיקור.

טיפול שיאצו
טיפול בעיסוי טווינה

בטיפול הטווינה המטפל משתמש במגוון רחב של טכניקות, שבאמצעותן הוא יוצר בגוף תהליך שינוי רחב ללא מערבות של תרופות או מכשור רפואי. הטכניקות משלבות עבודה פיזית ואנרגטית באמצעות הידיים והמרפקים על נקודות הדיקור, המרידיאנים, הרקמות הרכות (שרירים, רצועות, גידים) ועל מערכת השלד. כמו כן ניתן לשלב בטיפול הטווינה  כוסות רוח ומוקסה.

הטווינה יכולה לנוע מעבודה נקודתית ממוקדת בנקודות הדיקור של הרפואה הסינית לעבודה לכל אורך הגוף לפי הצרכים המיוחדים של המטופל.

כיצד מתבצע טיפול הטווינה בפתח תקווה ותל אביב?

טיפול הטווינה מתבצע על גבי מיטת טיפולים, בלבוש מלא. המטפל טווינה עובד לאורך נקודות וקווים שונים לאורך חלקי הגוף (נקודות דיקור, מרידיאנים) באמצעות הידיים והמרפקים לפי צורך המטופל. הלחיצות לאורך המרידיאנים עוזרות לעורר את תנועת הדם, להרגיע את מערכת העצבים, או לעורר אותה לפי הצורך, ובכך מסייע במידה משמעותית ביחד עם ההשפעה על מערכת השרירים, להביא את המטופל למצב של רגיעה גופנית ונפשית.

יש להגיע לטיפול בבגדים נוחים ומשוחררים ולהימנע מארוחה גדולה שעתיים לפני הטיפול.

כמה זמן נמשך טיפול הטווינה בפתח תקווה ותל אביב?

טיפול הטווינה הוא במשך של 50 דקות. הטיפול הראשון הוא ארוך יותר במהלכו המטפל מבצע אבחנה לפי עקרונות של הרפואה הסינית, תשאול ובדיקה גופנית על מנת לקבוע למטופל תוכנית טיפול המותאמת לבעיות והצרכים המיוחדים שלו.

למי מתאים טיפול הטווינה בפתח תקווה ותל אביב?

טיפול הטווינה מתאים לכל אחד שסובל מבעיה בריאותית במיוחד בעיות אורתופדיות או למי שרוצה לשמור על אורך חיים בריא ושלווה פיזית ונפשית.  עיסוי הטווינה הוא נמרץ וחזק יותר מעיסוי השוודי הרגיל המטפל משתמש בידיים ומרפקים על מנת ליצור תנועה חזקה לכן הוא לא מתאים למי שמעדיף טיפולים חלשים.

האם עלולות להיות לטיפול תופעות לוואי?

לעתים רחוקות יש החמרה בכאבים או כאבי שרירים אלה הם כחלק מתהליך הריפוי.

הטיפול בטווינה בפתח תקווה ותל אביב נותן פתרון לבעיות רבות כמו:

 

  • בעיות אורתופדיות
  • אסטמה
  • כאבי ראש
  • יתר לחץ דם
  • הפרעות עיכול
  • בעיות מחזור
טיפול שיאצו לכאבי גב בתל אביב, טיפול שיאצו לבפתח תקווה
אומנות המגע- שיאצו
טיפול בכאבים בכף הרגל
טיפול בכאבי ראש
כוסות רוח

מחשבה 1 על “עיסוי טווינה”

סגור לתגובות.

WhatsApp chat