טיפול בדיקור סיני בפציאליס לילדים

סיפור הצלחה: טיפול בדיקור סיני בשיתוק פנים בילדים ליאב מרציאנו בן 7- תלמיד כיתה א'

טיפול בשיתוק פנים בילדים

ליאב הגיע לטיפול מאחר שקיבל וירוס באוזן שהתיישב לו על עצב הפנים של צד ימין ושיתק לו את הצד הימני של הפנים שהתבטא בעין פתוחה ובפה עקום ואף חוסר תחושה. כפי שאמרו לנו הרופאים זה אומנם דבר נדיר אך מוכר. והדבר יכול להיעלם לגמרי או להישאר מעט . אין וודאות בהחלמה. ויכול להמשך עד חצי שנה של ריפוי.
ניסינו ברגע שזה קרה לליאב לטפל בכמות גדולה מאוד של סטרואידים, טיפות עיניים ומשחות ותרופות נוספות לטיפול בבעיה. אולם גם לאחרי מתן הטיפול לא הרגשנו כל שיפור במראה פניו.

הגענו לדקל סאלם לטיפול בדיקור סיני לאחר שהפנה אותנו חבר קרוב שעבר את אותו המקרה .תחילה מאוד חששנו והיינו דיי סקפטיים באפקטיביות הטיפול אך אמרנו כי ננסה כל דבר בכדאי להחזיר לליאב את המצב לקדמותו.
כבר בפעם הראשונה התחלנו לראות מעט שיפור וככול שהמשכנו בטיפול המצב השתפר מטיפול לטיפול עד להעלמה מלאה של כל השיתוק .

הגענו לטיפול בדיקור סיני לפציאליס פעם בשבוע במשך חודש ימים, לשמחתנו לא היינו צריכים להמשיך את הטיפול. מכיוון שהמצב כאילו לא היה. הפנים של ליאב חזרו לקדמותם ולא מורגש כלל שליאב חווה משהו בפניו.

אני אמליץ על דקל באהבה גדולה !!!! זה פשוט הציל את ליאב ואת פניו היפות !
ובנימה אישית,
תודה על הטיפול המסור בליאב. ליאב הרגיש טוב ושמח כל פעם מחדש להגיע אלייך לטיפול. גרמת לו לחוות את הטיפול בצורה נעימה וכיפית ובאווירה חיובית כל כך שרק הוסיפה ותרמה לעניין. דאגת לבדוק מידי פעם אך ליאב והאם הוא בסדר וזה ממש לא מובן מאליו.
תודה רבה רבה רבה !!!!!

אפשר למצוא אותי
ד.קל-דרך קלה לחיים בריאים

  • דנקנר 1 פתח תקווה בתוך המתחם של הספורטן.
  • ארלוזורוב 62 תל אביב. 
  • בקרוב גם בראש העין.
הסבר על הטיפול בפציאליס
טיפול בדיקור סיני בפציאליס
סיפור הצלחה של שרית טיפול בדיקור סיני לפציאליס
טיפול בשיתוק פנים
טיפול בדיקור סיני בפציאליס סיפורי הצלחה של מעיין וערן

WhatsApp chat