רפואה יפנית בתל אביב

טיפול ברפואה יפנית בתל אביב

טיפול בדיקור יפני בפתח תקווה טיפול בדיקור יפני בתל אביב
דיקור יפני

הרפואה היפנית הגיעה ליפן מסין במאה החמישית לספירה ומשם עד למרפאת הרפואה היפנית שלנו בתל אביב. הרפואה היפנית בשונה מהרפואה הסינית מדברת אל האדם בצורה שונה וברורה יותר ומאפשרת לאדם ה"מערבי" להבין טוב יותר את מהות הבעיה ואת הדרכים לטיפול בה. הרפואה היפנית מאחדת בתוכה את הידע הוותיק והמוכר של הרפואה הסינית ושל העולם ה"מערבי".

כיצד הטיפול ברפואה יפנית עובד?

ברפואה היפנית בתל אביב משתמשים בשיטה המושתתת על מישוש אזורי רפלקס בגוף. בדרך זו יכול המטפל לחוש באילו מקומות מתגלה נוקשות ובאילו אזורים בגוף ישנו מצב רפוי יותר. ברגע שהמטפל חש בעוצמת כאב (בדרגות שונות) בזמן המישוש הוא ידע לאבחן אילו מקומות בגוף זקוקים לטיפול ואילו מקומות מקבלים את המגע בצורה נעימה שאינה מבטאת כאב וסביר להניח שאינם זקוקים לטיפול. ההנחה באבחנה כזו היא שמתח רגשי משפיע על הנפש ומחלות שונות משפיעות על איברי הגוף הפנימיים. מתחים אלה נותנים אותותיהם בחלקו החיצוני של הגוף (עור, שרירים וכו') כך שהם הופכים כואבים ורגישים למגע.

במרפאה לרפואה יפנית בתל אביב יודעים המטפלים לאתר מקומות כואבים אלה ולהתאים את הטיפול המדויק והמקצועי לכל מטופל כשהעיקרון המנחה הוא טיפול והקלה בכאב על מגוון עוצמותיו.

במה הרפואה היפנית מטפלת?

הרפואה היפנית מטפלת במגוון רב של בעיות ומחלות. היא נותנת מענה לסובלים מבעיות אורטופדיות, בעיות בדרכי הנשימה, במערכת הלב והעיכול, בעיות במערכת החיסונית ועוד.

אפשר למצוא אותי
ד.קל-דרך קלה לחיים בריאים

דנקנר 1 פתח תקווה בתוך המתחם של הספורטן.

ארלוזורוב 62 תל אביב. 

ראש העין- קיבוץ עינת.

הסבר על הטיפול בכאבי ראש
טיפול לחיזוק מערכת החיסון
Exit mobile version